شرایط و راهنمای خرید

راهنمای خرید از فروشگاه اینترنتی سوغات ایرانی

١- جستجو و انتخاب کالا
برای جستجوی کالای مورد نظر خود در سایت فروشگاه اینترنتی سوغات ایرانی ، از دو روش می‏‌توانید استفاده کنید:
- استفاده از نوار جستجو:
در قسمت بالای صفحه‌ سایت یک ابزار جستجو وجود دارد و شما می‌‏توانید با تایپ نام یا بخشی از نام آن کالا در نوار جستجو، به صورت مستقیم به سراغ محصول مورد نظر خود بروید.
- استفاده از دسترسی سریع:
در نوار آبی رنگ در بالای صفحه اصلی سایت نیز می‌توانید روی گروه محصولات موردنظر کلیک کنید تا به صفحه‌ی محصولات مرتبط گروه منتقل شوید. همچنین، بخش‌‏هایی در سایت شامل "جدیدترین محصولات"، "پیشنهاد ویژه" و "پرفروش ترین محصولات " در نظر گرفته شده‌‏‏اند که بررسی محصولات در این بخش‏‏‌ها می‌‏تواند شما را در انتخاب کالای مورد نظرتان کمک نماید.

٢- اضافه کردن کالا به سبد خرید
پس از انتخاب کالایی که تصمیم نهایی برای خرید آن دارید، با کلیک کردن بر روی گزینه افزودن به سبد، محصول به سبد خرید شما اضافه می گردد. اگر قصد خرید کالاهای بیشتری را دارید، آنها را نیز به سبد خرید خود اضافه کنید تا به صورت یک سفارش برای شما پردازش و ارسال شوند. لازم به ذکر است هزینه ارسال کالا در زمان تحویل با خود مشتری می باشد.

٣- نهایی کردن خرید
پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، باید سفارش خود را طی ٤ مرحله زیر تکمیل و نهایی کنید:
١) اطلاعات ارسال.
٢) بازبینی سفارش و قیمت با احتساب ارزش افزوده.
٣) انتخاب نوع پرداخت.
٤) ارسال فاکتور به ایمیل شما و دریافت کد سفارش.

لازم به ذکر است اگر بدون وارد شدن در سایت کالاهای موردنظرتان را به سبد خرید اضافه کرده باشید، باید در مرحله "فرم ورود به سایت " با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت ‏‌شوید. اگر قبلاً حساب کاربری در فروشگاه اینترنتی سوغات ایرانی نداشته‌اید می‌‏‏توانید به راحتی در چند ثانیه و با وارد کردن ایمیل و مشخصات خود، ابتدا عضو سایت شده و سپس سبد خرید خود را ثبت کنید. سپس با طی مراحل بعدی، سفارش شما ثبت و آماده پردازش خواهد شد.


شرایط خرید و استفاده از محصولات فروشگاه اینترنتی سوغات ایرانی
خریدار گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از محصولات  فروشگاه اینترنتی سوغات ایرانی به دقت ملاحظه فرمایید

ثبت، پردازش و ارسال سفارش
-  روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و تمامی سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. فروشگاه سوغات ایرانی به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.

کلیه سفارش ها در روزهای شنبه  و سه شنبه  هر هفته از فروشگاه سوغات ایرانی (اراک) ارسال پستی خواهند شد.

- تمامی سفارش‌‏های ثبت شده در فروشگاه  سوغات ایرانی به وسیله ارسال  پیش فاکتور از طریق ایمیل (در صورتی که توسط کاربر در بخش کاربری وارد شده باشد)، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. فروشگاه همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در فروشگاه به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق لغو آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای فروشگاه محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده،  محصول دیگری را جایگزین کند.
- در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف خریدار، مبلغ پرداخت شده طی سه روز کاری به حساب خریدار واریز خواهد شد.
- فروشگاه سوغات ایرانی مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند. در این حالت کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش تمامی و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای فروشگاه سوغات ایرانی محفوظ است.
- در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در فروشگاه سوغات ایرانی ، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط خریدار، برای فروشگاه محفوظ است. فروشگاه سوغات ایرانی  در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط خریدار واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به فروشگاه می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
- کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
- با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد وجود ندارد.
- امکان پرداخت در محل برای سفارش‌هایی که از طریق پیک یا باربری ارسال می‌شوند یا مبلغ آنها بیشتر از پنج میلیون ریال است، وجود ندارد و لازم است پیش از ارسال، مبلغ اینگونه سفارش‌ها از طریق پرداخت آنلاین با استفاده از درگاه تسویه شود. آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت پست و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش ارسال شود.